DOPRAVA ZBOŽÍ
Vzhledem k tomu, že z velké části prodáváme zejména velkou techniku, využíváme k dopravě našich spotřebičů přepravní společnost TOPTRANS.
Pokud objednáte zboží, u kterého uvádíme, že je "Skladem" dochází k expedici zboží zpravidla následující pracovní den. Jakmile bude zboží předáno do přepravy, obdržíte od nás e-mailem číslo pro sledování zásilky. V administračním rozhraní dopravce můžete změnit termín doručení, případně si nechat zboží doručit na depo a tam následně vyzvednout.
TOPTRANS ZÁKLADNÍ DORUČENÍ - zdarma nebo 200 Kč s DPH
Jedná se o doručení za první uzamykatelné dveře. Nedovolují-li rozměry zásilky doručit zboží za první uzamykatelné dveře nebo je-li před dveřmi překážka (schody apod.), je považováno za místo předání před prvními uzamykatelnými dveřmi.
TOPTRANS TOP-COMFORT - výnos s asistencí cena 519 Kč s DPH
Tato možnost se vám zobrazí přímo v nákupním košíku, pokud váš nákup odpovídá kritériím dopravní společnosti (zejména hmotnost spotřebiče 30 - 80 kg). Výnos s asistencí je až do bytu, ale jak z názvu vyplývá, je nutné řidiči u výnosu spotřebiče aktivně asistovat. Řidič nejezdí se závozníkem. Využití této služby je tedy nevhodné pro starší a nemohoucí osoby.
TOPTRANS TOP-COMFORT Plus - výnos 1089 Kč s DPH + 200 Kč s DPH za každé patro, i v případě, že se v domě nachází výtah
Tato možnost se nenachází přímo v nákupním košíku, neboť se jedná o speciálně zpoplatněnou službu dle Vašich konkrétních specifikací. Službu lze objednat po předchozí konzultaci na e-mailové adrese info@yzy.cz nebo telefonním čísle: +420 703 602 777.
Tato služba zahrnuje:
- Dodání a vynesení dvoučlennou posádkou.
- Manipulaci, rozbalení a kontrolu obsahu balení a předání zásilky.
- Snos obalového materiálu do odpadní nádoby příjemce.
Služba TOP-COMFORT Plus je realizována do třech pracovních dnů od převzetí zboží společností TOPTRANS. Rozvozové depo bude příjemce kontaktovat s upřesněním termínu doručení.
SVOZ STARÉHO SPOTŘEBIČE
Pokud požadujete svoz starého spotřebiče, uveďte prosím tuto skutečnost do poznámky v objednávce. Jedná se vždy o svoz starého spotřebiče, který odpovídá stejnému typu jako nově doručovaný. To znamená, že pokud vám vezeme 1 kus nové pračky, tak zajistíme ekologickou likvidaci 1 kusu vaší staré pračky, ale neodvezeme například starou lednici.
U ZÁKLADNÍHO DORUČENÍ nového spotřebiče ZDARMA za první uzamykatelné dveře, je nutné dopravit starý spotřebič na stejné místo, kam bude doručován nový spotřebič tj. za první uzamykatelné dveře. Za první uzamykatelné dveře doručíme nový a na stejném místě odebereme starý spotřebič. Starý spotřebič musí být kompletní a zbaven všech nečistot, tak aby nedošlo ke znečištění ostatních doručovaných spotřebičů.
V rámci placené služby TOPTRANS TOP-COMFORT Plus a TOPTRANS TOP-COMFORT dochází k odběru starého spotřebiče na stejném místě, kam je doručován nový spotřebič. V případě služby TOPTRANS TOP-COMFORT je samozřejmě i nadále vyžadována asistence příjemce.
Službu odvoz starého spotřebiče nabízíme ZDARMA vždy pouze jako součást dopravy nového spotřebiče.
SVOZ STARÉHO SPOTŘEBIČE "BUĎ LÍNÝ"
Svoz starého spotřebiče můžete ZDARMA realizovat i přes službu "BUĎ LÍNÝ". Volejte tel. číslo 840 550 650 (od 9 do 17 hod.) nebo pište na provoz@rema.cloud. Pro více informací klikněte na odkaz ZDE.
Potřebujete poradit? Nebojte se zeptat! Kontaktujte nás:
☎️ +420 703 602 777